allvaret...

Jag har valt att inte skriva på ett par dagar av en enkla anledningen att jag inte haft något kul att skriva om. Visst har jag haft det kul i veckan som var men knappast något värt att skilldra allmänt.

Jag är en sån person som skriver för att lätta sinnet så att säga, när jag mår dåligt, men jag skriver inte så att någon annan kan läsa det. Det tänkte jag ändra på men för att inte "Kalle, 37" eller någon som inte borde läsa det kommer åt det så har jag lösenordskyddat min blogg.

Jag utfärdar en varning om att från och med nu släpper jag garden och det finns risk för gnäll, trams, ångest och lite mer information om mig och mitt liv än vad man kanske orkar med.


Kommentarer
Postat av: Grannen

Jag känner mig hedrad att vara en av dom som har fått tillgång. Och lovar att kika titt som tätt!

2008-04-28 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0