asså, jag vill inte klaga....


eh, jo det vill jag visst! Jag tycker om mitt jobb det e inte det va, det betalar räkningarna och jag känner mig betydelsefull och viktig. MEN sådan stress som det är nu är INTE roligt och det går ju ut över andra. Visst det e strejk och skit men hallå! Att jag ska behöva springa mellan ställena e väll fan inte meningen.

NÄ, sluta snåla på personal, skärpning!

Har ju i övrigt sagt upp lägenheten och har preliminärbesiktning på den i nästa vecka. Detta innebär ju att det ska städas här grundligt innan dess, för det spelar ingen roll om de säger "du behöver ju inte städa innan vi kommer" för det e väll klart som fan att de förväntar sig ordning och reda. Och de e ju lika väl de så har jag en anledning att städa ju.

inte min favorit sysselsättning direkt.

och för att helt byta ämne - Barack Obama For President!
Puh! nu har jag sagt det. Hillary kan gå hem och "denvitagammlasnubben" med!

Jag och Geparden var ute på en långtur idag och jag blev svettig som bara den... hon däremot verkade inte änns bli lite anfådd. Gepard-ledig i morgon men på lördag ska jag visst va där igen...

Ser fram emot treveckors semestern i landet med KFC, Wendys, Tacobell, Dairyqueen och Paris Hilton.
Kommer att handla. mycket.

Läste föresten att de ska ta bort panten (!) på alla 4krs flaskor av Coca cola märket! Det innebär ju även att det drabbar Sprite, Fanta etc. vad e detta för påhitt? den som vet får gärna förklara detta, jag menar vad gör det för nytta att ta väck de? man ska väll panta mera, inte mindre....

dagens I-lands probem - de tar bort panten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0