blogga, fan vad töntigt!

Ja det va i alla fall vad jag tänkte i början. Men sen tänkte jag om.

Men vad fan jag älskar ju att skriva och vad ska jag annars skriva om, om inte just mitt liv?
Jag är en lagom osäker, lagom tjock människa som har lagom tråkigt jobb och lagomt skitig lägenhet som är lagomt klaustrofobisk liten.

med andra ord är jag lagomt ointressant, och jävligt svensk.

Så just därför tänkte jag ändra på det. Den 22 September lämnar jag trygga lilla "lagomlandet" och flyttar in på University of Birmingham där jag börjar min 3 åringa bachelor degree i Culture, Communication and Society.

Men än så länge lever jag vidare med mitt trista lagom liv, som i huvudsak kretsar kring Jobbet, ridningen, vänner och familj.

Eftersom jag är en total rookie när det gäller blogging och annat nördigt så avslutar jag här och nästa gång jag skriver kommer jag berätta om hur det va att växa upp i Östersund/Jämtland, Jantelagens metropol!image1

Kommentarer
Postat av: Hera

Hej gumman!!!Ska bli kul att följa dina äventyr i din blogg!

/Faster Hera

2008-04-17 @ 09:07:18
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0