Sanna Hissar och Dissar

Tyvärr grabbar Sanna is off the market. Hon pallar inte med allt velande och fjantande, raka puckar krävs. jag är så trött. suck.

Jag har tagit mig friheten att för skojs skull göra en hissa och dissa lista på helt oviktiga saker som jag inte har ett dugg med att göra.

Sanna Hissar:
Leggings
(jag struntar i om de e påväg ut, jag kommer ha dem, alltid)
Barack Obama. han är helt enkelt bättre.
P3. Det är anledningen till att jag faktiskt betalar TV avgiften, vad nu det har med saken att göra.
Robert Frost. The road not taken is my favorite poem ever.
Björn Gustavsson. behöver jag en anledning?
Falukorv på knäckebröd. fullt tillräckigt som komplett föda i en vecka, levande bevis.
Sjuksköterskorna. hårt mot hårt!
Thomas Bodström. vet inte varför, bara diggar han.
Eketorps 3-sitts soffa - ikea.  den bästa soffan att sova i.
Grannens musiksmak och DJ skills. har jag fest nån gång vet jag vem jag ska leja...


Sanna Dissar:       
SJ
sitta och skumpa i 14 timmar med 0 komfort och 0 sevice till skyhöga priser?!, subsidise!
Charlotte Perelli och allt vad schlager heter. blä.
krogvakter -  lika lätta att komunicera med som sniglar
Dr Phill. ditt sexistiska mainstream kristna republikan riks-pucko!
bakåtslickat hår. Nej, inte trendigt, bara flottigt.
inhyrda tv-"experter". spekulationer baserade på rykten, mycket expertis det... (PS detta gäller alla utom Leif "da man" G.W Persson)
spelprogram på TV. hatar, hatar, hatar dem! landsplåga e vad det är.
Att vara chauför, nej det hatar jag inte, men att vara chauför till kl 1:30, få astma anfall när man kommer hem så att man inte kan sova innan klockan e halv 4, komma till jobbet kl 7 och mötas av 13 "blev det sent igår, mohahaha?!" och 1 "det går bra att du stannar 3 timmar längre nu va?"

Idag ska jag bara vara mig själv... och jobba 11.5 timmar... med 3,5 timmars sömn i kroppen... ladies and gentlemen thank you for flying with Sandstorm Airlines, please remain seated untill the seatbelt sign has been switched off, turn of all electrical equipment and prepeare to crash into the mountainwall infront of us.


Kommentarer
Postat av: Hera

Hi hi hi!...Fast min M har ju varit krogvakt...i och för sig var han kanske som en snigel när det gäller kommunikation när han var i tjänst ...he he he

2008-04-20 @ 20:21:38
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Grannen

Hissar:

Sandstorm Airlines (forevah!)
Leif GW Persson
Grannens DJ skills! ^^

Håll ut på jobbet Sanna!

2008-04-21 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0