Det "oväntade" USA

Min resa till landet i väst har avslutats och jag är hemma i absolut vodkans födesleland.

allt var som jag trodde, fast mycket mycket mer, och jag har gjort det jag ville, och mycket mer.

här kommer en lista på saker jag hann göra på mina 20 dagar, living the american dream.

bada i poolen
få solbränna
flagna
bränna mig lite till
pussas
dricka iskall chocolate chip frappochino, no cream från starbucks
förälska mig i sushi
dricka följande alcoholhaltiga drycker 1:a gången: mojito, cosmopolitan, strawberry daiquiri, espresso martini, flirtini, sparkling apple martini, pineapple daiquiri, margarita, sake, sake bomb och antagligen en massa annat som jag av ovanstående anledning inte minns att jag avnjutit.
gå på Gay klubb
gå på Stripp klubb
gå på Fashion show
bygga ett IKEA kök
vara VIP på klubben Revolution
köpa 15 t-shirtar
köpa 6 klänningar
köpa 3 skor
grilla mer än 9 gånger
åka corvette
äta svärdfisk
och en jäkla massa mer som jag inte kommer på jusst nu.  (ursäkta den sena publiceringen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0