Home sweet Home

Ja då var man äntligen Jämtlänning igen, och Fan vad nice det är! jag har aldrig blivit så glad av att rulla in i staden som nu när jag gjorde det med all min packning. Alla bekymmer var som bortblåsta i och med att man passerade Svenstavik. Jävla håla men ändå.

Joel har bett mig nämna honom i bloggen. så då va det gjort.

har festat ganska bra sen jag kom Hem, och har varit på några bortamatcher med. Det gillar vi. skämt åsido så är jag glad över att vara hemma. även om det bara är för ett par månader.

Kommentarer
Postat av: Robin

Onej. Oneej. Nu har du gjort det. Förolämpat Svenstavik. Fint. Snyggt.

2008-08-14 @ 13:20:18
URL: http://www.goncalves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0