I'm screwed!

Det har jag nu insett, I'm screwed.

 jag insåg detta när jag satt framför datan och läste lite mail. det finns tydligen en "chippy" i närheten av mitt boende i England. jag drog en djup suck, vad fan e en Chippy?! Nerd som jag är har ja ju självklart Wikipedia som widget på min macbook, klick klick "chippy" Enter...
Svaret kommer och det är såklart

Fish and chips

I'm screwed

hur ska jag kunna klara mig i det landet utan att veta vad man kallar placet man köper nationalrätten på?

problem nummer 2.

Man får bara ha med sig 20 kg packning och 8 kg handbagage. efter att necessären, foton, 1 pärm och dator är packat är resterande vikt ca 12 kg. detta skall då vara tillräckligt för kläder i 2,5 månader. allt ifrån skor, jackor, byxor, partykläder och huvtröjor. det kommer inte gå. jag har ju minst 20 par skor, 10 jeans och 20 klänningar... det kommer att bli mycket svårt att solla. Dagens I-landsproblem....

funderar på att skita i att ta med mig kläder utan bara trycka upp 10 t-shirtar med "your bootycall" så klarar jag mig nog. eller "no hablo english". kommer se ut som en idiot i alla fall.


24 dagar kvar....jag känner...jag känner...... vad va det nu de hade på titanic innan den sjönk? Jo. PANIK!!!

Kommentarer
Postat av: Cequel

Det kommer gå så jävla bra så :)

2008-08-30 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0