idiot.

har lite att uppdattera om på den tråkiga sidan av min familj, närmare bestämt min brors far, dagens pucko. Han skaffade ny tjej för ett tag sen, i sthlm där han bor, gjorde henne på smällen och berättade glatt för M att han skulle bli storebror. M är 9. M är jätte glad över detta och ser fram emot att träffa sin lille bror som kom att heta noah, väga 900g och födas 2,5 månader förtidigt. han ligger i kuvös och vad gör idioten tror ni? han lämnar tjejen på bb och drar till ÖSD och super skallen av sig med sina vänner, glömmer/sover ruset av sig att hämta sin son på tåget efter han har varit hos mig på semester, dyker upp 12 (skulle hämtat han 7) och m får sitta i baksätet med hans polare och en drös pizza kartonger.

ett par timmar senare ringer han och undrar vad det är för et jävla pucko som klippt M, mamma naturligtvis, och gapar på om att ungen ser förjävlig ut, M tycker han e skit snygg. min fråga är "var sitter pojken, hör han detta?"

M får åka till stockholm för att träffa sin lillebror, en gång hinner han se den lilla pojke han längtat efter att få kalla sin lillebror, och han är så stolt när han kommer hem till östersund. ett par veckor senare ringer idiotjäveln till mamma och meddelar att han minsann lämnat tjejen och ungen.

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ATT JAG SKULLE KUNNA DÖDA HONOM.

så nu sitter min nioåriga bror skit ledsen för att han antagligen inte kommer få träffa sin lillebror mer eller tjejen som han tycker så mycket om.

finns det ingen rättvisa i världen?
image16M, jag älskar dig, och jag önskar jag kunnde göra mer för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0