vandring på hallandsåsen

Det är ju inte bara "det där misslyckade tunnelbygget" det är ju fint också. Var där uppe med Grannen och Tifa. Grannen gjorde pan(g)kakor och så picknickade vi mitt ibland vitsippor, bokar och pensionärer. tog med hunden, hon trodde hon var i himlen, hon ville inte åka hem. hajkade i 3 timmar åhhh så nöjda vi var med oss själva efter det. det gav nog en hel del vuxenpoäng.

kvällen mynnade ut i krog, den fruktade kamikazen och techno musik. det är livet det. image6image10image11
image12image13
kan världen kännas mer som hämtad ur ett utdrag i sagan om ringen? NOPE!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Aaaaah, den fruktade kamikazen och techno musik! ;O

Men som sagt! Jag hade lätt kunnat bara gå och lägga mig efter det där och känna mig jävligt nöjd. Passar på att tacka för en trevlig dag :)

2008-05-07 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0